Forta creatoare

Forta creatoare Autor: Betty Lou Bettner Copiii nu sunt turnati în tipare. Toti copiii sunt fiinte umane creatoare, care vor interpreta în mod personal ceea ce vad, aud sau experimenteaza. Fiecare copil poate percepe aceeasi familie si aceiasi frati dintr-o alta perspectiva; iar pentru acel copil, acele perceptii reprezinta adevarul. Nu ne putem rescrie istoria familiei, dar adesea descoperim ca o putem reinterpreta. Autorul reuseste in mod succint sa prezinte cum functioneaza mintea unui copil si cum ar putea el sa evolueze, in ciuda asteptarilor noastre. De asemenea, introduce teoria celor 4 C-uri esentiale, care i-au adus celebritatea pentru modul…

Continue ReadingForta creatoare

Emil vrea un liliac

Emil vrea un liliacAutori: Vincent Cuvellier & Ronan BadelO carte amuzanta, ce poate fi citita de catre parinti micutilor sau direct de copiii de varsta scolara. Intrati in lumea lui Emil, un baietel care nu accepta refuzuri sau scuze si care nu renunta la scopul sau de a descoperi lumea pe cont propriu.Din aceeasi colectie urmeaza: Emil este invizibil, Emil vrea o petrecere, Emil vrea să poarte ghips. Editura Espresso lanseaza astfel o colectie de carte pentru copii: Colectia Chitoi.Pret 25 lei.Comanda cartea "Emil vrea un liliac"

Continue ReadingEmil vrea un liliac

Ha Ha și Aha – Rolul umorului în psihoterapie

Ha Ha și Aha – Rolul umorului în psihoterapieEditura Espresso prezinta volumul Ha Ha și Aha – Rolul umorului în psihoterapie, scris de cunoscutul psihoterapeut adlerian Harold H. Mosak. Volumul, tradus în premieră în România, enumeră câteva dintre teoriile despre umor, descrie structura acestuia și mecanismele care ne fac să râdem. „Se spune că ceea ce îi deosebeşte pe oameni de celelalte animale este capacitatea oamenilor de a râde. Dacă e aşa, oamenii îşi petrec o parte însemnată din timp deosebindu-se şi diferenţiindu-se de ceilalţi membri ai regnului animal”, scrie autorul. Harold H. Mosak este cunoscut pentru abordările sale pline…

Continue ReadingHa Ha și Aha – Rolul umorului în psihoterapie

End of content

No more pages to load